Motor 2.0 Hybrid (180 k) aut. převodovka e‑CVT benzin

motor o objemu 0ccm a výkonu 177 koní přenáší sílu tohoto kombíku na přední kola pomocí bezestupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 8.1 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 0km/h. Pro srovnání, elektrický motor Elektromotor 61 kW Škody CITIGOe iV o objemu 0ccm generuje 82 koní a na stovku zrychlí za (neznámo) sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 0km/h.

Spotřeba motoru 2.0 Hybrid

Kombinovaná spotřeba okolo 3.7 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách bude v tomto combi od Toyoty stát 0 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 0,00 Kč. Výše zmiňovaný Škoda CITIGOe iV je na tom v tomto ohledu hůře. Kombinovanou spotřebu má 14.8l, což v praxi znamená náklady 0 Kč na 1km a 0,00Kč na 30 tisíc km.

Rozměry

Toyota Corolla Touring Sports měří 1.44 metru na výšku, 1.79 metru na šířku a 4.65 metru na délku. Rozvor činí 2.7 metru. Do kufru se vejde 581 litrů nákladu, resp. 1591 litrů při sklopených sedačkách. U Škody jsou hodnoty následující: 0 metru na výšku, 0 metru na šířku a 0 metru na délku, rozvor činí 0m. Objem kufru je 0 litrů. Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Toyota má pohotovostní hmotnost 0 tuny, Škoda o 0kg méně, váží tedy 0 tuny.

Kategorie

Technické parametry

Motor

Název2.0 Hybrid (180 k) aut. převodovka e‑CVT benzin
Palivohybrid
Počet válců-
Vstřikování-
Typ motoru-
Počet ventilů-
Maximální otáčky za minutu6000 RPM
Točivý moment190 Nm
Otáčky maximálního točivého momentu4400 RPM
Objem motoru2 l
Převodovkaa (0)
Poháněná nápravaFWD
Výkon132 kW
Maximální rychlost- Km/h
Zrychlení na 100 Km/h8.1 s
Nejnižší výbavaComfort

Model

Série-
Začátek výroby-
Začátek výroby modelu-
Třída vozidlaNižší střední třída
Interní označení výrobce

Rozměry

Výška1435mm
Šířka1790mm
Délka4650mm
Rozvor2700 mm
Objem kufru581 / 1591 l
Hmotnost0 / 0 Kg
Poloměr otáčení-
Světlá výška-

Spotřeba

Kombinovaná3.7 l/100km
Ve městě- l/100km
Mimo město- l/100km
Reálná ~- l/100km
Velikost nádrže- l
Emisní normaEuro 6
CO284 g/km

Karoserie

typcombi
Počet míst5
Počet dveří5
Zatížení střechy-
Přední brzdy-
Zadní brzdy-
Přední odpružení-
Zadní odpružení-

Přívěs

Nebrzděný450 kg
Brzděný750 kg

Asistenční systémy

Adaptivní brzdová světla
Systém nouzového brzdění
Parkovací senzory
Kontrola trakce
Typ monitorování tlaku v pneumatikách
Navigační systém

Cena

Cena684 900 Kč
Minimální výbavaComfort

Motorizace

Přehled motorizací
Palivobenzín hybrid
Převodovkaa, m
PohonFWD
Objem1.2 - 2 l
Max. rychlost - km/h
Spotřeba3.3 - 5.6 l
Zrychlení8.1 - 11.1 s
Výkon85 kW - 132 kW
Cena514 900 Kč - 684 900 Kč
Zobrazit přehled motorizací
1.2 Turbo (114 k) 6st. man. převodovka benzin
Palivobenzín
Převodovkamanuál (6)
PohonFWD
Objem1.2 l
Max. rychlost0 km/h
Zrychlení10.5 s
Výkon85 kW
Točivý moment185 Nm
Maximální otáčky5200 RPM
Spotřeba5.6 l
Velikost nádrže0 l
CO2128 g/km
Emisní normaEuro 6
Nejnižší výbavaActive
Cenaod 514 900 Kč
Zobrazit motorizaci
1.2 Turbo (114 k) aut. převodovka Multidrive S ben
Palivobenzín
Převodovkaautomat (0)
PohonFWD
Objem1.2 l
Max. rychlost0 km/h
Zrychlení10.8 s
Výkon85 kW
Točivý moment185 Nm
Maximální otáčky5200 RPM
Spotřeba5.1 l
Velikost nádrže0 l
CO2116 g/km
Emisní normaEuro 6
Nejnižší výbavaActive
Cenaod 549 900 Kč
Zobrazit motorizaci
1.8 Hybrid (122 k) aut. převodovka e‑CVT benzin
Palivohybrid
Převodovkaautomat (0)
PohonFWD
Objem1.8 l
Max. rychlost0 km/h
Zrychlení11.1 s
Výkon90 kW
Točivý moment142 Nm
Maximální otáčky5200 RPM
Spotřeba3.3 l
Velikost nádrže0 l
CO276 g/km
Emisní normaEuro 6
Nejnižší výbavaActive
Cenaod 584 900 Kč
Zobrazit motorizaci
2.0 Hybrid (180 k) aut. převodovka e‑CVT benzin
Palivohybrid
Převodovkaautomat (0)
PohonFWD
Objem2 l
Max. rychlost0 km/h
Zrychlení8.1 s
Výkon132 kW
Točivý moment190 Nm
Maximální otáčky6000 RPM
Spotřeba3.7 l
Velikost nádrže0 l
CO284 g/km
Emisní normaEuro 6
Nejnižší výbavaComfort
Cenaod 684 900 Kč
Zobrazená motorizace

Náklady na provoz

Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.

Povinné ručení

Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid (180 k) aut. převodovka e‑CVT benzin
2 661 Kč

* průměrná cena za roční pojištění

Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto kombíku vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii combi za něj zaplatíte 3 458 Kč.

Pojistit tento vůz Toyota lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Corolla Touring Sports oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.

Havarijní pojištění

Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid (180 k) aut. převodovka e‑CVT benzin
6 218 Kč

* průměrná cena za roční pojištění

Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.

Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Toyota Corolla Touring Sports s motorem 2.0 Hybrid na 10 181 Kč ročně, což je na poměry kombíků o 7 964 Kč méně než je průměr.

Palivo na rok

Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid (180 k) aut. převodovka e‑CVT benzin
?

* průměrná cena za rok provozu

S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. s výkonem 132kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (3.7l/100km) při současných průměrných cenách paliv (0 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.

Letní pneumatiky

Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid (180 k) aut. převodovka e‑CVT benzin
?

* průměrná cena za jednu sadu

Na letních pneumatikách Corolla Touring Sports v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.

Zimní pneumatiky

Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid (180 k) aut. převodovka e‑CVT benzin
?

* průměrná cena za jednu sadu

Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.

Servis

Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid (180 k) aut. převodovka e‑CVT benzin
?

* průměrná hodinová sazba