Cena od | 1 103 520 Kč |
Paliva | diesel |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 110 kW - 150 kW |
Maximální rychlost | 170 - 175 Km/h |
Spotřeba | 6.7 - 7.8 l/100km |
Akcelerace | 10.1 - 13.2 s |
Americká automobilka Ford nabízí celkem 22 modelů, namátkově třeba Ranger Double Cab, Ranger Raptor, Explorer, Puma nebo Kuga. Ranger Double Cab patří s délkou 5.282 metru k těm větším, šířka je pak 1.867m, výška 1.804 m. Hodnoty průměrného auta jsou pak 5.32m na délku, 1.95m na šířku a 1.83m na výšku. Jak už bylo naznačeno, karoserií se řadí do kategorie “pickup”, tedy aut Porovnat parametry můžete s vlastnostmi dalších , jako jsou Toyota Hilux Double Cab, Toyota Hilux GR Sport, Mitsubishi L200 Double Cab, Toyota Hilux Extra Cab nebo Toyota Hilux Single Cab.
Ranger Double Cab se vyrábí v čtyřech různých motorizacích, mezi nejvýkonnější 3.0 EcoBlue a nejslabší 2.0 EcoBlue 170 k, 6st. manuální převodovka je rozdíl celkových 52kW (70 koní). Rozdíl v udávané spotřebě je pak zanedbatelných 2.9l/100km.
Dostupná je verze s desítistupňovou automatickou převodovkou 2.0 EcoBlue 170 k, 10st. automatická převodovka ve spojení s výbavou XL. Za automatickou převodovku oproti běžné manuální šestistupňové spojené se stejným naftovým agregátem připlatíte 242 tisíc. Ranger Double Cab je dostupný pouze ve variantě s pohonem všech kol, a to ve všech motorizacích.
Pokud by vás zajímalo financování úvěrem, při současných podmínkách byste za základní verzi platili 24232Kč měsíčně s dobou splácení 5 let a úrokem 7.9%, navýšení by tedy bylo přibližně 256020 Kč. Neméně zajímavou variantou financování vozu Ford Ranger Double Cab pak bude operativní leasing, a to zejména ve variantě full-service, kde s vozem nejsou spojené žádné další náklady na provoz kromě paliva. Operativní leasing Ford Lease v sobě zahrnuje i havarijní pojištění , silniční daň, povolený nájezd km (nejčastěji 10-30 tisíc ročně) a ve fullservice variantě také pneumatiky a servis.Nechte si spočítat nabídku operativního leasingu přesně podle vašich představ.
Zajímavé jsou také terénní schopnosti - světlou výšku mezi podvozkem a vozovkou má 13.5cm, předními koly zdoláte nerovnosti až pod úhlem 28,0 stupňů, vzadu je to až 28,0 stupňů. Přechodový úhel je pak 25,0 stupňů stupňů. Projet vodou můžete až do celkové hloubky 600 mmm.
Palivo | dieselbenzín |
Převodovka | a, m |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 125 kW - 177 kW |
Maximální rychlost | 180 - 180 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | - - - s |
Série | Ranger |
Začátek výroby | 02/2019 |
Začátek výroby modelu | 01/2019 |
Třída vozidla | Vyšší střední třída |
Interní označení výrobce | - |
Výška | 1804mm |
Šířka | -mm |
Délka | 5282mm |
Rozvor | 3220 mm |
Objem kufru | - / - l |
Hmotnost | 2133 - 2300/ 3270 - 3350 Kg |
Poloměr otáčení | 12.4 |
Světlá výška | 237 |
Přechodový úhel | 25 |
Stoupavost | 62.5 |
Hloubka brodění | 800 |
Kombinovaná | 7.2 - 10.1l/100km |
Ve městě | - - - l/100km |
Mimo město | - - - l/100km |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 179 g/km |
typ | pickup |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 4 |
Zatížení střechy | 80 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Bubnová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Listová pružina |
Adaptivní brzdová světla | Blikající světlo brzdové |
Systém nouzového brzdění | - |
Parkovací senzory | - |
Kontrola trakce | Elektronisches Stabilitätsprogramm |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | - |
Navigační systém | - |
Cena | 1 197 900 Kč - 1 650 440 Kč |
Minimální výbava | XL |
Brzděný | 3500 - 3500 kg |
Nebrzděný | 750 - 750 kg |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (10) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 0 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 177 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 10.1 l |
Velikost nádrže | 0 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | LKW |
Nejnižší výbava | Wildtrak |
Cena | od 1 650 440 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 180 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 125 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 7.2 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | 179 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | XL |
Cena | od 1 197 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (10) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 180 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 125 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 7.5 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | 197 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Limited |
Cena | od 1 439 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (10) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 180 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 156 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 7.6 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | 207 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Limited |
Cena | od 1 582 680 Kč |
Fordu Ranger jsme v minulosti vytýkali poněkud neomalené chování a zřejmě jsme v našem názoru nebyli jediní, protože automobilka se na komfort tohoto pick-upu v rámci modernizace detailně zaměřila. Výsledkem je komfortnější a tišší automobil, který už dokáže konkurovat některým SUV. Pětiválec o výkonu 147 kW a točivém momentu 470 N.m se nám pak líbil svojí nenucenou silou, mrzela nás ale jeho vyšší spotřeba paliva a spojení s automatem, který jeho schopnosti přece jen tupíauto.cz