Cena od | 729 980 Kč |
Paliva | hybrid plug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | FWD |
Výkon | 104 kW - 135 kW |
Maximální rychlost | 165 - 168 Km/h |
Spotřeba | 1 - 4.4 l/100km |
Akcelerace | 9.6 - 10.4 s |
motor o objemu 1598ccm a výkonu 221 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na přední kola pomocí osmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 8.7 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 225km/h. Pro srovnání, motor 1.6 GDI PlugIn-Hybrid Niro o objemu 1580ccm generuje 181 koní a na stovku zrychlí za 9.6 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 168km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 1.5 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách bude v tomto SUV od Peugeotu stát 0 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 0,00 Kč. Výše zmiňovaný KIA Niro je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 1.0l, což v praxi znamená náklady 0 Kč na 1km a 0,00Kč na 30 tisíc km.
Peugeot 3008 měří 1.62 metru na výšku, 1.84 metru na šířku a 4.45 metru na délku. Rozvor činí 2.68 metru. Do kufru se vejde 395 litrů nákladu, resp. 1357 litrů při sklopených sedačkách. U jsou hodnoty následující: 1.55 metru na výšku, 1.83 metru na šířku a 4.42 metru na délku, rozvor činí 2.72m. Objem kufru je 348 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1342 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Peugeot má pohotovostní hmotnost 1.84 tuny, KIA o 241kg méně, váží tedy 1.59 tuny.
Název | HYBRID 225 e-EAT8 |
Palivo | plug-in-hybrid |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 6000 RPM |
Točivý moment | 360 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 3000 RPM |
Objem motoru | 1.6 l |
Převodovka | a (8) |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 165 kW |
Maximální rychlost | 225 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 8.7 s |
Nejnižší výbava | ALLURE PACK |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Nižší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1624mm |
Šířka | 1841mm |
Délka | 4447mm |
Rozvor | 2675 mm |
Objem kufru | 395 / 1357 l |
Hmotnost | 1835 / 2270 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 1.5 l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 43 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 35 g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 1250 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 1 155 000 Kč |
Minimální výbava | ALLURE PACK |
Palivo | diesel benzín plug-in-hybrid |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4FWD |
Objem | 1.2 - 1.6 l |
Max. rychlost | 188 - 240 km/h |
Spotřeba | 1.5 - 5.1 l |
Zrychlení | 5.9 - 11.5 s |
Výkon | 96 kW - 220 kW |
Cena | 735 000 Kč - 1 345 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.2 l |
Max. rychlost | 188 km/h |
Zrychlení | 9.5 s |
Výkon | 96 kW |
Točivý moment | 230 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 5 l |
Velikost nádrže | 52.5 l |
CO2 | 114 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | ACTIVE |
Cena | od 735 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.2 l |
Max. rychlost | 188 km/h |
Zrychlení | 9.7 s |
Výkon | 96 kW |
Točivý moment | 230 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 5.1 l |
Velikost nádrže | 52.5 l |
CO2 | 117 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | ACTIVE PACK |
Cena | od 795 000 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 192 km/h |
Zrychlení | 10.8 s |
Výkon | 96 kW |
Točivý moment | 300 Nm |
Maximální otáčky | 3750 RPM |
Spotřeba | 3.9 l |
Velikost nádrže | 52.5 l |
CO2 | 103 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | ACTIVE |
Cena | od 785 000 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 189 km/h |
Zrychlení | 11.5 s |
Výkon | 96 kW |
Točivý moment | 300 Nm |
Maximální otáčky | 3750 RPM |
Spotřeba | 3.9 l |
Velikost nádrže | 52.5 l |
CO2 | 104 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | ACTIVE PACK |
Cena | od 845 000 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Peugeot lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu 3008 oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Peugeot 3008 s motorem HYBRID na 10 618 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 7 527 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. s výkonem 165kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (1.5l/100km) při současných průměrných cenách paliv (0 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách 3008 v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba