Cena od | 1 138 900 Kč |
Paliva | CNG diesel benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | FWD |
Výkon | 110 kW - 210 kW |
Maximální rychlost | 210 - 250 Km/h |
Spotřeba | 3.8 - 6.9 l/100km |
Akcelerace | 5.3 - 9.1 s |
Naftový motor o objemu 1995ccm a výkonu 188 koní přenáší sílu tohoto hatchbacku na zadní kola pomocí osmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 7.9 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 220km/h. Pro srovnání, naftový motor 35 TDI Audi A5 Sportback o objemu 1968ccm generuje 161 koní a na stovku zrychlí za 8.4 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 210km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 4.4 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách nafty bude v tomto hatchback od BMW stát 1.45 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 43 560,00 Kč. Výše zmiňovaný Audi A5 Sportback je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 4.0l, což v praxi znamená náklady 1.32 Kč na 1km a 39 600,00Kč na 30 tisíc km.
BMW Řada 6 Gran Turismo měří 1.54 metru na výšku, 1.9 metru na šířku a 5.09 metru na délku. Rozvor činí 3.07 metru. Do kufru se vejde 600 litrů nákladu, resp. 1800 litrů při sklopených sedačkách. U Audi jsou hodnoty následující: 1.39 metru na výšku, 1.84 metru na šířku a 4.76 metru na délku, rozvor činí 2.82m. Objem kufru je 465 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1280 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. BMW má pohotovostní hmotnost 1.84 tuny, Audi o 240kg méně, váží tedy 1.6 tuny.
Název | 620d (AT) |
Palivo | diesel |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Common Rail |
Typ motoru | Bi-Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 4000 RPM |
Točivý moment | 400 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1750 RPM |
Objem motoru | 2 l |
Převodovka | a (8) |
Poháněná náprava | RWD |
Výkon | 140 kW |
Maximální rychlost | 220 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 7.9 s |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | vyšší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1538mm |
Šířka | 1902mm |
Délka | 5091mm |
Rozvor | 3070 mm |
Objem kufru | 600 / 1800 l |
Hmotnost | 1840 / 2490 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 4.4 l/100km |
Ve městě | 5 l/100km |
Mimo město | 4.1 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 66 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | hatchback |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 2100 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 1 742 000 Kč |
Minimální výbava | Sériová výbava |
Palivo | diesel benzín |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4RWD |
Objem | 2 - 3 l |
Max. rychlost | 218 - 250 km/h |
Spotřeba | 4.4 - 7.2 l |
Zrychlení | 5.3 - 8 s |
Výkon | 140 kW - 250 kW |
Cena | 1 742 000 Kč - 2 122 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 6.5 s |
Výkon | 190 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 5.9 l |
Velikost nádrže | 68 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 1 805 700 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.5 s |
Výkon | 245 kW |
Točivý moment | 450 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 6.8 l |
Velikost nádrže | 68 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 1 956 500 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.4 s |
Výkon | 245 kW |
Točivý moment | 450 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 7.2 l |
Velikost nádrže | 68 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 2 028 000 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 220 km/h |
Zrychlení | 7.9 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.4 l |
Velikost nádrže | 66 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 1 742 000 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 218 km/h |
Zrychlení | 8 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 5.8 l |
Velikost nádrže | 66 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 1 812 200 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 6.1 s |
Výkon | 210 kW |
Točivý moment | 650 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.9 l |
Velikost nádrže | 66 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 1 929 200 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.9 s |
Výkon | 210 kW |
Točivý moment | 650 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 5.1 l |
Velikost nádrže | 66 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 2 000 700 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.3 s |
Výkon | 250 kW |
Točivý moment | 700 Nm |
Maximální otáčky | 4400 RPM |
Spotřeba | 5.4 l |
Velikost nádrže | 66 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 2 122 900 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto hatchbacku vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii hatchback za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz BMW lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Řada 6 Gran Turismo oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz BMW Řada 6 Gran Turismo s motorem 620d Gran Turismo na 18 481 Kč ročně, což je na poměry hatchbacků o 336 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Naftový s výkonem 140kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (4.4l/100km) při současných průměrných cenách paliv (33 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 43 560 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Řada 6 Gran Turismo v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba