Cena od | 550 618 Kč |
Paliva | CNG diesel benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | FWD |
Výkon | 75 kW - 110 kW |
Maximální rychlost | 170 - 194 Km/h |
Spotřeba | 4.1 - 5.4 l/100km |
Akcelerace | 9.9 - 13 s |
Benzínový motor o objemu 1199ccm a výkonu 129 koní přenáší sílu tohoto MPVčka na přední kola pomocí osmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 9.8 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 200km/h. Pro srovnání, benzínový motor 1,4 TSI Volkswagenu Caddy o objemu 1395ccm generuje 129 koní a na stovku zrychlí za (neznámo) sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 0km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 5.1 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto MPV od Citroënu stát 1.33 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 39 780,00 Kč.
CITROËN C4 SPACETOURER měří 1.61 metru na výšku, 1.83 metru na šířku a 4.44 metru na délku. Rozvor činí 2.79 metru. Do kufru se vejde 630 litrů nákladu, resp. 1709 litrů při sklopených sedačkách. U Volkswagenu jsou hodnoty následující: 1.79 metru na výšku, 2.07 metru na šířku a 4.41 metru na délku, rozvor činí 2.68m. Objem kufru je 750 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 3030 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. CITROËN má pohotovostní hmotnost 1.4 tuny, Volkswagen o 1395kg méně, váží tedy 0 tuny.
Název | 1.2 PureTech 130 S&S EAT8 |
Palivo | benzín |
Počet válců | 3 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 5500 RPM |
Točivý moment | 230 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1750 RPM |
Objem motoru | 1.2 l |
Převodovka | a (8) |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 96 kW |
Maximální rychlost | 200 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 9.8 s |
Nejnižší výbava | LIVE |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | - |
Interní označení výrobce |
Výška | 1610mm |
Šířka | 1826mm |
Délka | 4438mm |
Rozvor | 2785 mm |
Objem kufru | 630 / 1709 l |
Hmotnost | 1395 / 1910 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 5.1 l/100km |
Ve městě | 6 l/100km |
Mimo město | 4.6 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 57 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 117 g/km |
typ | mpv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 695 kg |
Brzděný | 1400 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 552 900 Kč |
Minimální výbava | LIVE |
Palivo | diesel benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | FWD |
Objem | 1.2 - 1.5 l |
Max. rychlost | 198 - 200 km/h |
Spotřeba | 4 - 5.1 l |
Zrychlení | 9.8 - 12.7 s |
Výkon | 96 kW - 96 kW |
Cena | 552 900 Kč - 617 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.2 l |
Max. rychlost | 200 km/h |
Zrychlení | 9.8 s |
Výkon | 96 kW |
Točivý moment | 230 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 5.1 l |
Velikost nádrže | 57 l |
CO2 | 117 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | LIVE |
Cena | od 552 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 198 km/h |
Zrychlení | 12.7 s |
Výkon | 96 kW |
Točivý moment | 300 Nm |
Maximální otáčky | 3750 RPM |
Spotřeba | 4 l |
Velikost nádrže | 55 l |
CO2 | 105 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | LIVE |
Cena | od 557 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 198 km/h |
Zrychlení | 10.2 s |
Výkon | 96 kW |
Točivý moment | 300 Nm |
Maximální otáčky | 3750 RPM |
Spotřeba | 4 l |
Velikost nádrže | 55 l |
CO2 | 105 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | LIVE |
Cena | od 617 900 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto MPVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii MPV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz CITROËN lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu C4 SPACETOURER oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz CITROËN C4 SPACETOURER s motorem 1.2 PureTech na 19 802 Kč ročně, což je na poměry MPVček o 1 657 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 96kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (5.1l/100km) při současných průměrných cenách paliv (26 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 39 780 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách C4 SPACETOURER v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba