Cena od | 657 900 Kč |
Paliva | diesel benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 81 kW - 140 kW |
Maximální rychlost | 185 - 218 Km/h |
Spotřeba | 4.2 - 6.3 l/100km |
Akcelerace | 6.8 - 10.8 s |
Benzínový motor o objemu 1984ccm a výkonu 188 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na všechna 4 kola pomocí sedmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 7.0 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 221km/h. Pro srovnání, benzínový motor T-Roc 2.0 TSI OPF Volkswagenu T-Roc o objemu 1984ccm generuje 188 koní a na stovku zrychlí za 6.8 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 218km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 6.6 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto SUV od Škody stát 2.31 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 69 300,00 Kč. Výše zmiňovaný Volkswagen T-Roc je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 6.3l, což v praxi znamená náklady 2.21 Kč na 1km a 66 150,00Kč na 30 tisíc km.
Škoda Karoq měří 1.61 metru na výšku, 1.84 metru na šířku a 4.38 metru na délku. Rozvor činí 2.64 metru. Do kufru se vejde 521 litrů nákladu, resp. 1630 litrů při sklopených sedačkách. U Volkswagenu jsou hodnoty následující: 1.58 metru na výšku, 1.82 metru na šířku a 4.24 metru na délku, rozvor činí 2.59m. Objem kufru je 392 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1237 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Škoda má pohotovostní hmotnost 1.58 tuny, Volkswagen o 53kg méně, váží tedy 1.53 tuny.
Název | 2.0 TSI 140kW DSG 4x4 |
Palivo | benzín |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 4200 RPM |
Točivý moment | 320 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1500 RPM |
Objem motoru | 2 l |
Převodovka | a (7) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 140 kW |
Maximální rychlost | 221 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 7 s |
Nejnižší výbava | Sportline |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Nižší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1608mm |
Šířka | 1841mm |
Délka | 4384mm |
Rozvor | 2638 mm |
Objem kufru | 521 / 1630 l |
Hmotnost | 1583 / 2160 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 6.6 l/100km |
Ve městě | 8.1 l/100km |
Mimo město | 5.7 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 55 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 1900 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 940 900 Kč |
Minimální výbava | Sportline |
Palivo | diesel benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4FWD |
Objem | 1 - 2 l |
Max. rychlost | 187 - 221 km/h |
Spotřeba | 4.1 - 6.6 l |
Zrychlení | 7 - 11.1 s |
Výkon | 81 kW - 140 kW |
Cena | 665 900 Kč - 940 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1 l |
Max. rychlost | 187 km/h |
Zrychlení | 11.1 s |
Výkon | 81 kW |
Točivý moment | 200 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 5.2 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | 119 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Ambition |
Cena | od 665 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 205 km/h |
Zrychlení | 8.9 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 250 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 5.3 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | 120 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Ambition |
Cena | od 715 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 205 km/h |
Zrychlení | 9 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 250 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 5.2 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | 119 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Ambition |
Cena | od 765 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 221 km/h |
Zrychlení | 7 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 320 Nm |
Maximální otáčky | 4200 RPM |
Spotřeba | 6.6 l |
Velikost nádrže | 55 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sportline |
Cena | od 940 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 190 km/h |
Zrychlení | 10.6 s |
Výkon | 85 kW |
Točivý moment | 300 Nm |
Maximální otáčky | 2750 RPM |
Spotřeba | 4.3 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | 114 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Ambition |
Cena | od 715 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 189 km/h |
Zrychlení | 11 s |
Výkon | 85 kW |
Točivý moment | 300 Nm |
Maximální otáčky | 2750 RPM |
Spotřeba | 4.1 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | 109 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Ambition |
Cena | od 765 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 199 km/h |
Zrychlení | 8.7 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 340 Nm |
Maximální otáčky | 3500 RPM |
Spotřeba | 4.7 l |
Velikost nádrže | 55 l |
CO2 | 123 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Ambition |
Cena | od 865 900 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Škoda lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Karoq oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Škoda Karoq s motorem 2.0 TSI DSG 4x4 na 10 176 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 7 969 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 140kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (6.6l/100km) při současných průměrných cenách paliv (35 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 69 300 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Karoq v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba