cena od | 710 000 Kč |
motor | 1.5 BlueHDi 96 kW |
převodovka | a (8) |
pohon | FWD |
objem | 1499 ccm |
max. rychlost | 195 km/h |
spotřeba | 3.8 l |
akcelerace | 9.9 s |
Naftový motor o objemu 1968ccm a výkonu 148 koní přenáší sílu tohoto na všechna 4 kola pomocí sedmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 8.4 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 200km/h. Pro srovnání, naftový motor 1.5 BlueHDi DSka 3 Crossback o objemu 1499ccm generuje 129 koní a na stovku zrychlí za 9.9 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 195km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 5.1 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách nafty bude v tomto SUV;crossover od Volkswagenu stát 1.53 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 45 900,00 Kč. Výše zmiňovaný DS 3 Crossback je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 3.8l, což v praxi znamená náklady 1.14 Kč na 1km a 34 200,00Kč na 30 tisíc km.
Volkswagen T-Roc měří 1.57 metru na výšku, 1.82 metru na šířku a 4.23 metru na délku. Rozvor činí 2.59 metru. Do kufru se vejde 445 litrů nákladu, resp. 1532 litrů při sklopených sedačkách. U DSka jsou hodnoty následující: 1.53 metru na výšku, 1.79 metru na šířku a 4.12 metru na délku, rozvor činí 2.56m. Objem kufru je 350 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1050 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Volkswagen má pohotovostní hmotnost 1.53 tuny, DS o 250kg méně, váží tedy 1.28 tuny.
Název | 2.0 TDI BMT 4MOTION |
Palivo | diesel |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | - |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 3500 RPM |
Točivý moment | 340 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1750 RPM |
Objem motoru | 2 l |
Převodovka | a (7) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 110 kW |
Maximální rychlost | 200 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 8.4 s |
Nejnižší výbava | Design |
Série | T-Roc |
Začátek výroby | 11/2017 |
Začátek výroby modelu | 12/2018 |
Třída vozidla | Nižší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1573mm |
Šířka | 1819mm |
Délka | 4234mm |
Rozvor | 2590 mm |
Objem kufru | 445 / 1532 l |
Hmotnost | 1530 / 2040 Kg |
Poloměr otáčení | 11,1 m |
Světlá výška | není známo |
Přední nájezdový úhel | 16,4 Grad |
Zadní nájezdový úhel | 18,8 stupně |
Přechodový úhel | 12,8 Grad |
Stoupavost | není známo |
Hloubka brodění | není známo |
Kombinovaná | 5.1 l/100km |
Ve městě | 5.6 l/100km |
Mimo město | 4.8 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 55 l |
Emisní norma | Euro6b |
CO2 | 134 g/km |
typ | suvcrossover |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | 75 kg |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Vinutá pružina |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 1700 kg |
Adaptivní brzdová světla | Aktivace výstražných světel |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | přední a zadní |
Kontrola trakce | Program elektronické stability |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | nepřímé měření (ABS) |
Navigační systém | Barevný displej (dotyková obrazovka) |
Cena | 781 900 Kč |
Minimální výbava | Design |
Palivo | diesel benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4FWD |
Objem | 1 - 2 l |
Max. rychlost | 187 - 216 km/h |
Spotřeba | 4.3 - 6.7 l |
Zrychlení | 7.2 - 10.1 s |
Výkon | 85 kW - 140 kW |
Cena | 479 900 Kč - 883 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1 l |
Max. rychlost | 187 km/h |
Zrychlení | 10.1 s |
Výkon | 85 kW |
Točivý moment | 200 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 5.1 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | 117 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | T-Roc |
Cena | od 479 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 205 km/h |
Zrychlení | 8.4 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 250 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 5.3 l |
Velikost nádrže | 55 l |
CO2 | 120 g/km |
Emisní norma | Euro6c |
Nejnižší výbava | Design |
Cena | od 610 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 205 km/h |
Zrychlení | 8.4 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 250 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 5.4 l |
Velikost nádrže | 55 l |
CO2 | 123 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Design |
Cena | od 670 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 216 km/h |
Zrychlení | 7.2 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 320 Nm |
Maximální otáčky | 4200 RPM |
Spotřeba | 6.7 l |
Velikost nádrže | 55 l |
CO2 | 153 g/km |
Emisní norma | Euro6c |
Nejnižší výbava | Sport |
Cena | od 834 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.6 l |
Max. rychlost | 187 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 85 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 4.3 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | T-Roc |
Cena | od 528 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 205 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 340 Nm |
Maximální otáčky | 3500 RPM |
Spotřeba | 4.7 l |
Velikost nádrže | 55 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Design |
Cena | od 659 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 205 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 340 Nm |
Maximální otáčky | 3500 RPM |
Spotřeba | 4.7 l |
Velikost nádrže | 55 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Design |
Cena | od 719 990 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 200 km/h |
Zrychlení | 8.4 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 340 Nm |
Maximální otáčky | 3500 RPM |
Spotřeba | 5.1 l |
Velikost nádrže | 55 l |
CO2 | 134 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | Design |
Cena | od 781 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 200 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 5.1 l |
Velikost nádrže | 55 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sport |
Cena | od 883 900 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 4 569 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV;crossover za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Volkswagen lze tedy o 1111 Kč více než je průměr. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Volkswagen T-Roc s motorem 2.0 TDI BMT 4MOTION na 86 195 Kč ročně, což je na poměry o 68 050 Kč více než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Naftový s výkonem 110kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (5.1l/100km) při současných průměrných cenách paliv (30 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 45 900 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách T-Roc v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba