Cena od | 4 004 000 Kč |
Paliva | benzín |
Převodovka | a |
Pohon | RWD |
Výkon | 375 kW - 375 kW |
Maximální rychlost | 314 - 314 Km/h |
Spotřeba | 10.5 - 10.5 l/100km |
Akcelerace | 3.6 - 3.6 s |
Německá automobilka Audi nabízí celkem 63 modelů, namátkově třeba TT Coupé, TT RS Coupé, R8 Coupé, RS5 Coupé nebo A5 Coupé. R8 Coupé patří s délkou 4.429 metru k těm menším, šířka je pak 1.94m, výška 1.236 m. Hodnoty průměrného coupé jsou pak 4.67m na délku, 1.99m na šířku a 1.33m na výšku. Jak už bylo naznačeno, karoserií se řadí do kategorie “coupe”, tedy aut velmi sportovního charakteru, nejčastěji třídvéřové absentující B sloupek. Porovnat parametry můžete s vlastnostmi dalších coupé, jako jsou Aston Martin Vantage Coupé, Lamborghini Huracán, Porsche 718 Cayman RS GT4, Porsche 911 GT3, Jaguar F-Type Coupé, Chevrolet Corvette Z06 Coupé, Chevrolet Corvette Grand Sport Coupé nebo Chevrolet Corvette Stingray Coupé.
R8 Coupé se vyrábí v třech různých motorizacích.Pokud preferujete benzínové motory, z nabízených motorizací budete nadšeni - R8 Coupé je totiž dostupný pouze s agregáty spalující benzín. Ke koupi jsou ve výkonech 562 nebo 612 koní. Nejostřejší z nich (5.2 FSI quattro performance) dosahuje maximální rychlosti 331km/h a na stovku se dostane na 3.1 sekundy.
Dostupná je verze s sedmistupňovou automatickou převodovkou 5.2 FSI quattro ve spojení s výbavou R8 V10 Coupé.Vůz Audi R8 Coupé lze sehnat jak ve variantě s pohonem kol, tak i s pohonem všech kol. Ten se pojí s motorizacemi 5.2 FSI quattro a příplatek oproti nejlevnější dvoukolce je 505 tisíc Kč.
Palivo | benzín |
Převodovka | a |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 419 kW - 456 kW |
Maximální rychlost | 324 - 331 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 3.1 - 3.7 s |
Série | R8 (4S) Coupé |
Začátek výroby | 02/2019 |
Začátek výroby modelu | 05/2019 |
Třída vozidla | Nejvyšší třída |
Interní označení výrobce | - |
Výška | 1236mm |
Šířka | -mm |
Délka | 4429mm |
Rozvor | 2650 mm |
Objem kufru | 112 / - l |
Hmotnost | 1665 - 1732/ 1895 - 1960 Kg |
Poloměr otáčení | 11.2 |
Světlá výška | 0 |
Přechodový úhel | 0 |
Stoupavost | 0 |
Hloubka brodění | 0 |
Kombinovaná | 12.9 - 13.1l/100km |
Ve městě | 19.4 - 20 l/100km |
Mimo město | 9 - 9.1 l/100km |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 293 g/km |
typ | coupe |
Počet míst | 2 |
Počet dveří | 2 |
Zatížení střechy | 0 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Vinutá pružina |
Adaptivní brzdová světla | Blikající světlo brzdové |
Systém nouzového brzdění | - |
Parkovací senzory | přední a zadní |
Kontrola trakce | Elektronisches Stabilitätsprogramm |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | přímé měření (senzor) |
Navigační systém | Barevný displej |
Cena | 4 270 900 Kč - 4 948 900 Kč |
Minimální výbava | R8 V10 Coupé |
Brzděný | - - - kg |
Nebrzděný | - - - kg |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 5.2 l |
Max. rychlost | 324 km/h |
Zrychlení | 3.4 s |
Výkon | 419 kW |
Točivý moment | 560 Nm |
Maximální otáčky | 8100 RPM |
Spotřeba | 12.9 l |
Velikost nádrže | 83 l |
CO2 | 293 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | R8 V10 Coupé |
Cena | od 4 270 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | RWD |
Objem | 5.2 l |
Max. rychlost | 329 km/h |
Zrychlení | 3.7 s |
Výkon | 419 kW |
Točivý moment | 560 Nm |
Maximální otáčky | 8000 RPM |
Spotřeba | 12.9 l |
Velikost nádrže | 73 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | R8 V10 Coupé |
Cena | od 4 775 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 5.2 l |
Max. rychlost | 331 km/h |
Zrychlení | 3.1 s |
Výkon | 456 kW |
Točivý moment | 580 Nm |
Maximální otáčky | 8000 RPM |
Spotřeba | 13.1 l |
Velikost nádrže | 73 l |
CO2 | 297 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | R8 V10 Coupé |
Cena | od 4 948 900 Kč |
Kolik doopravdy stojí Audi R8 Coupé? Poptejte dealery přes Autohled a
buďte si jisti, že máte tu nejlepší cenu
Za posledních pár let jsem vyzkoušel spoustu opravdu rychlých aut, které se dynamikou blíží novému Audi R8 V10 plus, jenže zatímco s nimi jsem byl po pár dnech hotový a dokázal odhadnout, jak se budou v daných situacích chovat, německý supersport je pořád takovou malou hádankou. Abyste se mu dostali na kobylku, potřebujete mít k dispozici závodní okruh a skutečně hodně času, jinak zkrátka jeho limity nenajdete.auto.cz