cena | 11 324 Kč/měs. |
palivo | diesel |
roční nájezd | 10 000 km |
full-service | ano |
Vozy skladem
cena | 11 266 Kč/měs. |
palivo | benzín |
roční nájezd | 10 000 km |
full-service | ano |
Vzorové kalkulace
model ALLURE 1.5 BlueHDI 96 kW EAT8 | maximální nájezd 10000 km | období měs. 36 | cena bez DPH 9 359 Kč | cena s DPH 11 324 Kč |
model ALLURE 1.6 PureTech 133 kW EAT8 | maximální nájezd 10000 km | období měs. 36 | cena bez DPH 9 311 Kč | cena s DPH 11 266 Kč |
Akční nabídky
Kalkulace na míru
Vyplatí se Peugeot 508 SW na operativní leasing?
Obecně by se dalo říct, že jak komu. Je zde potřeba počítat se zůstatkovou hodnotou auta, cenou pronájmu, cenou pohoných hmot a velkou proměnnou je v tomto ohledu také cena servisu.
Vůz Peugeot 508 SW je v nabídce operativních leasingů i ve variantě full-service, což znamená, že servis a pneumatiky jsou již započítány v ceně. V takovém případě je operativní leasing také dost o komfortu - v autě prakticky jen jezdíte a tankujete, o ostatní se stará leasingová společnost. Nejlevnejší taková nabídka na 508 SW je ve variantě ALLURE 1.6 PureTech 133 kW EAT8 za 11266 Kč včetně DPH s nájezdem 10000km ročně na 36 měsíců.
Pokud si rozpočítáme nejlevnější variantu ALLURE 1.6 PureTech 133 kW EAT8, tak jen za pronájem auta zaplatíme 13.5 Kč/km (9311*12/10000). Když k tomu připočteme spotřebu Peugeotu 508 SW na naftu, která činí 5.4 l/100km, dostaneme se na 13.5+1.8=15.3Kč na km. Řešit tedy, zda pořídit benzín nebo diesel je u operáků s menším nájezdem většinou celkem zbytečné - jedná se o zanedbatelnou část pronájmu vozu.
Pokud bychom nový vůz kupovali, model 508 SW by nás v základní motorizaci BlueHDi 130 S&S MAN6 stál 820000 Kč, pokud bychom tedy nepočítali s servisem ani zůstatkovou hodnotou vozu, vyplatí se jej vlastnit po 73 měsících, tedy cca. po 6 letech užívání. Velkou proměnnou je zde však zmiňovaný servis a zůstatková hodnota vozidla, obojí se odhaduje celkem obtížně. Nespornou výhodou operáku je to, že jezdíte vždy v relativně novém voze.
Nájezd
Největším rozdílem v ceně operativního leasingu je asi roční nájezd. Pokud hodně jezdíte, tak bude zákonitě dlohodobý pronájem vozu dražší. U Peugeotu 508 SW začínají roční nájezdy od 10000 km za 11324 Kč měsíčně na 36 měsíců (11.2 Kč za km pronájmu) a končí až na 10000km za 11324 Kč/měsíčně za pronájem v celkové délce 36 měsíců (11.2 Kč za km pronájmu).
Peugeot 508 SW - alternativy na operák (combi)
Pokud by vám vůz Peugeot 508 SW z nějakého důvodu nevyhovoval, k dostání jsou i alternativy s karoserií combi - například Volkswagen Passat Variant na 24 měsíců s nájezdem 10000 km za 8695 Kč nebo ŠKODA SUPERB COMBI s nájezdem 10000 km na 24 měsíců za 12957Kč. Do třetice by vás mohla zaujmout nabídka na Kia ProCeed s nájezdem 20000 km na 36 měsíců za 10832Kč měsíčně.
Kolik doopravdy stojí Peugeot 508 SW? Poptejte dealery přes Autohled a
buďte si jisti, že máte tu nejlepší cenu
Rivalové
cena od | 1 095 000 Kč |
motor | 2.0 TDI SCR 147 kW |
převodovka | a (7) |
pohon | 4x4 |
objem | 1968 ccm |
max. rychlost | 229 km/h |
spotřeba | 4.8 l |
akcelerace | 7.1 s |
cena od | 1 215 900 Kč |
motor | 2,0 TDI BMT 110 kW |
převodovka | a (7) |
pohon | FWD |
objem | 1968 ccm |
max. rychlost | 216 km/h |
spotřeba | 4.1 l |
akcelerace | 0 s |
cena od | 980 900 Kč |
motor | 2,0 TDI AP 110 kW |
převodovka | a (7) |
pohon | FWD |
objem | 1968 ccm |
max. rychlost | 212 km/h |
spotřeba | 3.9 l |
akcelerace | 9.2 s |
cena od | 1 180 900 Kč |
motor | 2,0 TDI DSG 4x4 147 kW |
převodovka | a (7) |
pohon | 4x4 |
objem | 1968 ccm |
max. rychlost | 227 km/h |
spotřeba | 5 l |
akcelerace | 7.3 s |
cena od | 966 900 Kč |
motor | 2,0 TDI BMT 110 kW |
převodovka | m (6) |
pohon | FWD |
objem | 1968 ccm |
max. rychlost | 213 km/h |
spotřeba | 4.5 l |
akcelerace | 9.1 s |
cena od | 1 288 900 Kč |
motor | 2.0 TDI SCR 147 kW |
převodovka | a (7) |
pohon | 4x4 |
objem | 1968 ccm |
max. rychlost | 228 km/h |
spotřeba | 5.2 l |
akcelerace | 0 s |
cena od | 684 900 Kč |
motor | 2.0 TDI 85 kW |
převodovka | m (6) |
pohon | FWD |
objem | 1968 ccm |
max. rychlost | 200 km/h |
spotřeba | 3.9 l |
akcelerace | 10.5 s |
cena od | 780 900 Kč |
motor | 1.5 EcoBlue 88 kW |
převodovka | a (8) |
pohon | FWD |
objem | 1499 ccm |
max. rychlost | 191 km/h |
spotřeba | 4.7 l |
akcelerace | 10.9 s |
cena od | 659 900 Kč |
motor | 2,0 TDI 85 kW |
převodovka | m (5) |
pohon | FWD |
objem | 1968 ccm |
max. rychlost | 205 km/h |
spotřeba | 3.6 l |
akcelerace | 10.4 s |
cena od | 760 000 Kč |
motor | 1.5 BlueHDi 130 96 kW |
převodovka | a (8) |
pohon | FWD |
objem | 1499 ccm |
max. rychlost | 207 km/h |
spotřeba | 3.7 l |
akcelerace | 10.9 s |
cena od | 706 900 Kč |
motor | 2,0 TDI BMT 85 kW |
převodovka | m (6) |
pohon | FWD |
objem | 1968 ccm |
max. rychlost | 202 km/h |
spotřeba | 3.9 l |
akcelerace | 10.5 s |
cena od | 1 109 900 Kč |
motor | 30 TDI 100 kW |
převodovka | a (7) |
pohon | FWD |
objem | 1968 ccm |
max. rychlost | 210 km/h |
spotřeba | 4.1 l |
akcelerace | 9.8 s |
cena od | 1 211 600 Kč |
motor | 318d (AT) 110 kW |
převodovka | a (8) |
pohon | RWD |
objem | 1995 ccm |
max. rychlost | 213 km/h |
spotřeba | 5.1 l |
akcelerace | 8.8 s |
cena od | 1 253 560 Kč |
motor | C 200 d 135 kW |
převodovka | a (9) |
pohon | RWD |
objem | 1993 ccm |
max. rychlost | 226 km/h |
spotřeba | 4.4 l |
akcelerace | 7.8 s |
cena od | 843 370 Kč |
motor | 180 d 85 kW |
převodovka | m (6) |
pohon | FWD |
objem | 1950 ccm |
max. rychlost | 203 km/h |
spotřeba | 4.8 l |
akcelerace | 10.6 s |
cena od | 1 342 900 Kč |
motor | 40 TDI quattro 150 kW |
převodovka | a (7) |
pohon | 4x4 |
objem | 1968 ccm |
max. rychlost | 232 km/h |
spotřeba | 4.8 l |
akcelerace | 7.3 s |