Cena od | 1 606 900 Kč |
Paliva | benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | RWD |
Výkon | 330 kW - 330 kW |
Maximální rychlost | 250 - 250 Km/h |
Spotřeba | 12 - 12.5 l/100km |
Akcelerace | 4.8 - 5.1 s |
Benzínový motor o objemu 3982ccm a výkonu 469 koní přenáší sílu tohoto kabrioletu na všechna 4 kola pomocí devítistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 4.2 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 250km/h. Pro srovnání, benzínový motor 5.0 Ti-VCT V8 GT Fordu Mustang Convertible o objemu 5038ccm generuje 443 koní a na stovku zrychlí za 5.1 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 250km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 10.4 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto cabrio od Mercedesu stát 3.64 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 109 200,00 Kč. Výše zmiňovaný Ford Mustang Convertible je na tom v tomto ohledu hůře. Kombinovanou spotřebu má 12.5l, což v praxi znamená náklady 4.38 Kč na 1km a 131 250,00Kč na 30 tisíc km.
Mercedes-Benz C kabriolet AMG měří 1.4 metru na výšku, 1.88 metru na šířku a 4.75 metru na délku. Rozvor činí 2.84 metru. Do kufru se vejde 355 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U Fordu jsou hodnoty následující: 1.4 metru na výšku, 1.92 metru na šířku a 4.79 metru na délku, rozvor činí 2.72m. Objem kufru je 332 litrů. Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Mercedes-Benz má pohotovostní hmotnost 1.93 tuny, Ford o 43kg méně, váží tedy 1.88 tuny.
Název | AMG 63 kabriolet |
Palivo | benzín |
Počet válců | 8 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 5500 RPM |
Točivý moment | 650 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1750 RPM |
Objem motoru | 4 l |
Převodovka | a (9) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 350 kW |
Maximální rychlost | 250 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 4.2 s |
Nejnižší výbava | A205 |
Série | C-Klasse (205) AMG Cabriolet |
Začátek výroby | 07/2018 |
Začátek výroby modelu | 09/2018 |
Třída vozidla | Střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1400mm |
Šířka | mm |
Délka | 4750mm |
Rozvor | 2840 mm |
Objem kufru | 355 / 0 l |
Hmotnost | 1925 / 2275 Kg |
Poloměr otáčení | 11.29 |
Světlá výška | 101 |
Přechodový úhel | 0 |
Stoupavost | 0 |
Hloubka brodění | 0 |
Kombinovaná | 10.4 l/100km |
Ve městě | 14.5 l/100km |
Mimo město | 8 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 66 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 236 g/km |
typ | cabrio |
Počet míst | 4 |
Počet dveří | 2 |
Zatížení střechy | 0 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Vinutá pružina |
Nebrzděný | - kg |
Brzděný | - kg |
Adaptivní brzdová světla | Brzdové světlo a aktivace varovná světla (před zastavením) |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | vo.+hi. mit Rückfahrkamera |
Kontrola trakce | Elektronisches Stabilitätsprogramm |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | přímé měření (senzor) |
Navigační systém | Barevný displej |
Cena | 2 593 030 Kč |
Minimální výbava | A205 |
Palivo | benzín |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 - 4 l |
Max. rychlost | 250 - 280 km/h |
Spotřeba | 9.5 - 10.4 l |
Zrychlení | 4.1 - 4.8 s |
Výkon | 287 kW - 375 kW |
Cena | 1 945 680 Kč - 2 821 720 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (9) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.8 s |
Výkon | 287 kW |
Točivý moment | 520 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 9.5 l |
Velikost nádrže | 66 l |
CO2 | 218 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | A205 |
Cena | od 1 945 680 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (9) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 4 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.2 s |
Výkon | 350 kW |
Točivý moment | 650 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 10.4 l |
Velikost nádrže | 66 l |
CO2 | 236 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | A205 |
Cena | od 2 593 030 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (9) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 4 l |
Max. rychlost | 280 km/h |
Zrychlení | 4.1 s |
Výkon | 375 kW |
Točivý moment | 700 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 10.4 l |
Velikost nádrže | 66 l |
CO2 | 236 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | A205 |
Cena | od 2 821 720 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto kabrioletu vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 2 661 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii cabrio za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Mercedes-Benz lze tedy o 797 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu C kabriolet AMG oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Mercedes-Benz C kabriolet AMG s motorem AMG C 63 kabriolet na 21 032 Kč ročně, což je na poměry kabrioletů o 2 887 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 350kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (10.4l/100km) při současných průměrných cenách paliv (35 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 109 200 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách C kabriolet AMG v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba