cena od | 499 900 Kč |
motor | 1.5 i-VTEC 96 kW |
převodovka | m (6) |
pohon | FWD |
objem | 1498 ccm |
max. rychlost | 192 km/h |
spotřeba | 5.7 l |
akcelerace | 10.2 s |
Benzínový motor o objemu 1498ccm a výkonu 148 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na všechna 4 kola pomocí sedmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 8.4 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 204km/h. Pro srovnání, benzínový motor 1.5 i-VTEC Hondy HR-V o objemu 1498ccm generuje 129 koní a na stovku zrychlí za 10.2 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 192km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 5.1 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto SUV od Škody stát 1.38 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 41 310,00 Kč. Výše zmiňovaný Honda HR-V je na tom v tomto ohledu hůře. Kombinovanou spotřebu má 5.7l, což v praxi znamená náklady 1.54 Kč na 1km a 46 170,00Kč na 30 tisíc km.
Škoda Karoq měří 1.61 metru na výšku, 1.84 metru na šířku a 4.38 metru na délku. Rozvor činí 2.63 metru. Do kufru se vejde 521 litrů nákladu, resp. 1810 litrů při sklopených sedačkách. U Hondy jsou hodnoty následující: 1.61 metru na výšku, 1.77 metru na šířku a 4.33 metru na délku, rozvor činí 2.61m. Objem kufru je 431 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1456 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Škoda má pohotovostní hmotnost 0 tuny, Honda o 1241kg více, váží tedy 1.24 tuny.
Název | 1,5 TSI/110 kW 4x4 AP |
Palivo | benzín |
Počet válců | - |
Vstřikování | - |
Typ motoru | - |
Počet ventilů | - |
Maximální otáčky za minutu | - RPM |
Točivý moment | - Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | - RPM |
Objem motoru | 1.5 l |
Převodovka | a (7) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 110 kW |
Maximální rychlost | 204 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 8.4 s |
Série | Karoq |
Začátek výroby | 11/2017 |
Začátek výroby modelu | 12/2018 |
Třída vozidla | Nižší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1605mm |
Šířka | 1841mm |
Délka | 4382mm |
Rozvor | 2630 mm |
Objem kufru | 521 / 1810 l |
Hmotnost | 0 / 0 Kg |
Poloměr otáčení | 10,9 m |
Světlá výška | 176 mm |
Přední nájezdový úhel | 18,8 stupně |
Zadní nájezdový úhel | 19,5 Grad |
Přechodový úhel | není známo |
Stoupavost | není známo |
Hloubka brodění | není známo |
Kombinovaná | 5.1 l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | 6.93 l/100km |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | 75 kg |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Vinutá pružina |
Nebrzděný | - kg |
Brzděný | - kg |
Adaptivní brzdová světla | Aktivace výstražných světel |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | zadní |
Kontrola trakce | Program elektronické stability |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | nepřímé měření (ABS) |
Navigační systém | Barevný displej |
Cena | 689 900 Kč |
Minimální výbava | Ambition |
Palivo | diesel benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4FWD |
Objem | 1 - 2 l |
Max. rychlost | 187 - 207 km/h |
Spotřeba | 4.4 - 5.6 l |
Zrychlení | 8.4 - 10.9 s |
Výkon | 85 kW - 110 kW |
Cena | 489 900 Kč - 734 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1 l |
Max. rychlost | 187 km/h |
Spotřeba | 5.3 l |
Zrychlení | 10.6 s |
Výkon | 85 kW |
Cena | od 489 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 1 l |
Max. rychlost | 187 km/h |
Spotřeba | 5.5 l |
Zrychlení | 10.7 s |
Výkon | 85 kW |
Cena | od 539 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 204 km/h |
Spotřeba | 5.3 l |
Zrychlení | 8.4 s |
Výkon | 110 kW |
Cena | od 589 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 204 km/h |
Spotřeba | 5.6 l |
Zrychlení | 8.4 s |
Výkon | 110 kW |
Cena | od 639 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 204 km/h |
Spotřeba | 5.1 l |
Zrychlení | 8.4 s |
Výkon | 110 kW |
Cena | od 689 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.6 l |
Max. rychlost | 188 km/h |
Spotřeba | 4.4 l |
Zrychlení | 10.7 s |
Výkon | 85 kW |
Cena | od 534 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.6 l |
Max. rychlost | 188 km/h |
Spotřeba | 4.6 l |
Zrychlení | 10.9 s |
Výkon | 85 kW |
Cena | od 584 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 207 km/h |
Spotřeba | 4.4 l |
Zrychlení | 8.9 s |
Výkon | 110 kW |
Cena | od 634 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 207 km/h |
Spotřeba | 5.1 l |
Zrychlení | 8.9 s |
Výkon | 110 kW |
Cena | od 684 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 207 km/h |
Spotřeba | 5.2 l |
Zrychlení | 8.9 s |
Výkon | 110 kW |
Cena | od 734 900 Kč |
cena od | 499 900 Kč |
motor | 1.5 i-VTEC 96 kW |
převodovka | m (6) |
pohon | FWD |
objem | 1498 ccm |
max. rychlost | 192 km/h |
spotřeba | 5.7 l |
akcelerace | 10.2 s |
cena od | 582 990 Kč |
motor | 1.4 TURBO Start/Stop 4x4 103 kW |
převodovka | m (6) |
pohon | 4x4 |
objem | 1398 ccm |
max. rychlost | 186 km/h |
spotřeba | 6.4 l |
akcelerace | 9.9 s |
cena od | 827 900 Kč |
motor | 2.0 TSI 140 kW |
převodovka | a (7) |
pohon | 4x4 |
objem | 1984 ccm |
max. rychlost | 216 km/h |
spotřeba | 6.7 l |
akcelerace | 7.2 s |
cena od | 518 590 Kč |
motor | DIG-T 140 103 kW |
převodovka | m (6) |
pohon | FWD |
objem | 1332 ccm |
max. rychlost | 193 km/h |
spotřeba | 5.3 l |
akcelerace | 10.9 s |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 2 059 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Škoda lze tedy o 1399 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Karoq oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Škoda Karoq s motorem 1,5 TSI 4x4 AP na 4 507 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 13 638 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 110kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (5.1l/100km) při současných průměrných cenách paliv (27 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 41 310 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Karoq v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba